TermaTech

TermaTech er en af Europas førende producenter inden for brændeovne, og vi har den store ære af at udforme dele af firmaets markedsføring.

Det er vigtigt for Termatech at være synlig på forskellige medier og platforme, men også at der stadig er tale om et samlet visuelt udtryk. Vi har derfor arbejdet med et gennemgående visuelt tema, der binder al kommunikation og markedsføring sammen på alle platforme. Ser man eksempelvis på deres hovedkatalog, Facebook-opslag og hjemmeside, vil man hurtig opdage en sammenhæng i billedstil, farver og sprog. På den måde oplever målgruppen en genkendelighed, når de ser produkterne og virksomheden.

Vi står for deres hjemmeside, hvor det stilrene design spiller en stor rolle. Her har vi mange landingssider for at gøre det nemt og overskueligt at finde rundt på siden. Udover dette har vi arbejdet aktivt med SEO for at forbedre Termatechs synlighed i søgemaskinerne, hvilket har resulteret i en 1. plads på Google under flere søgeord.

Facebook er også en vigtig platform for TermaTech. Her har vi fokus på at lave engagerende indhold, der veksler mellem produktnyheder og gode råd. Efter vi har overtaget Facebook siden, er antallet af likes og interaktionen øget markant.

TermaTech Content, Grafisk produktion, Sociale medier, Tryksag, Web www.termatech.dk