Ny visuel identitet

Århus Håndbold

Vi har fornøjelsen af at udarbejde langt størstedelen af det grafiske materiale, som Århus Håndbold distribuerer. Hele paletten skulle vendes på hovedet og nye idéer måtte i spil. Vi har på baggrund af Århus Håndbolds ønsker skabt en ny og gennemgående visuel identitet: ny hjemmeside, nyt nyhedsbrev, nye professionelle Power Point-præsentationer, nye brochure til sponsorsalg og ny opsætning af kampprogram.

Alt sammen bygger på samme designprofil, så der er en rød tråd i måden, de markedsfører sig på.

“Det er vigtigt for Århus Håndbold, at vi skiller os ud. Det skal være nemt at identificere os, og måden vi kommunikerer på – online som offline – skal hænge sammen. Vi er derfor meget tilfredse med den måde, som Graphic House har formået at skabe en sammenhæng i vores visuelle udtryk på,” siger Jan Nielsen, Sportsdirektør, Århus Håndbold.

Oktober 2015 Århus Håndbold Annoncering, Billedebehandling, Digital design, Layout, Tekst, Trykindkøb, Visuel identitet, Web, Webbannere aarhushaandbold.dk