Projekbeskrivelse

BYWOOD

Bywood er en nystartet virksomhed fra august 2020, der specialiserer sig i trægulve lavet af bæredygtige kvalitetsprodukter. Derfor er der et ønske om, at den visuelle identitet både skal afspejle bæredygtighed og moderne minimalisme.

Logo og hjemmeside

Graphic House har været med siden efteråret 2020 hos Bywood, hvor vi har været en del af at skabe virksomhedens visuelle identitet. Vi har derfor designet Bywood’s logo, som er udført i en enkel og minimalistisk stil.

I samarbejdet er vi også blevet taget med online, hvor vi har udarbejdet og designet en skræddersyet hjemmeside i tæt samarbejde med Bywood.

Google Ads og SEO

Som et led i den digitale markedsføring har vi lavet søgemaskineoptimering (SEO) og Google Ads. Målet med den digitale markedsføring er at generere leads og øge kendskabet til den endnu meget unge virksomhed – hvorfor det netop har været vigtigt at gøre virksomheden mere synlig på søgemaskiner.

Sociale medier

Fra årsskiftet tog vi det næste skridt i samarbejdet, og iværksatte nye online tiltag i form af sociale medier. Her udvikler vi løbende content til Instagram og Facebook. Udover almindeligt organisk indhold, laver vi forskellig annoncering målrettet både lokale og nationale målgrupper.

Fordi vi udfører en bred pakke af marketingindsatser for Bywood, kan vi skabe en rød tråd gennem hele markedsføringen og en gennemgående visuel identitet.

Som iværksætter har man brug alt og budgettet er ofte lille.

Det er ikke nok at have en hjemmeside/webshop eller et visitkort, og finder man én der er god til at programmere eller lave visuel identitet er de måske ikke de skarpeste til analytics, SEO og Adds på SoMe.

Hos Graphic House finder du det hele – kvalitativt fra øverste hylde, uden at erhvervskontoen bliver pelset. Derfor kan jeg kun anbefale et full-range service samarbejde med Graphic house.

– Morten Lund Hejbøl, e-commerce entreprenør hos Bywood.dk, kvalitetsgulve uden dyre mellemled.

BESØG BYWOOD

Kontakt os

VI ER VENLIGE
KONTAKT