Synlighed på tværs af alle platforme
TermaTech
Problem
For en virksomhed som TermaTech er det afgørende at gøre sig synlige på tværs af de digitale platforme. De ønskede at få øget deres trafik til deres hjemmeside, hvilket er en opgave, som vi altid vil hjælpe vores kunder med. De skulle derfor styrke deres tilstedeværelse, så de kunne gøre sig mere synlige til målgruppen.
Plan
Graphic House hjælper TermaTech med en bred vifte af online markedsføring både med organisk indhold og annoncering, som skal have en positiv effekt på brandet, kendskabet og gøre dem tættere med følgerne. En definition af målgruppen og en klar kommunikation vil hjælpe til en optimeret markedsføringsstrategi. Ved at øge indsatsen med content marketing vil der indgå langt mere værdibaseret indhold, som målgruppen kan relatere til.
Vi har også fået æren af at hjælpe med at øge væksten af besøgende til deres website ved at arbejde med SEO. Dette indebærer webopdatering og -optimering, hvor vi holder fokus på deres brandidentitet. TermaTechs hjemmeside skulle gøres mere brugervenlig, så den ville fremtræde som værende troværdig. Det skulle være nemt for brugeren at finde rundt på siden, så de bedre kunne fastholde dem i længere tid.
Resultat
TermaTech har opnået gode resultater, som vi er utrolige stolte af. Der er opstået mere interaktion med deres følgere, og der kommer flere aktive følgere på deres profiler. Indholdet fra de sociale medier har ført til at flere besøgte hjemmesiden. Det gælder både via organisk- og annonceret indhold på flere platforme.
Vores arbejde med SEO resulterede i, at de yderligere har fået øget deres trafik til deres hjemmeside. Ved at holde deres hjemmeside opdateret fastholdes brugeren længere.
Skal vi hjælpe dig med din markedsføring?
Start din rejse med os allerede nu. Tag kontakt til os.
Tryksager
Hos Graphic House hjælper vi også TermaTech med grafisk design i form af tryksager. Vi har lavet deres hovedkatalog, som findes på 7 forskellige sprog. De får årligt et nyt og opdateret hovedkatalog, der efterfølgende sendes ud til alle forhandlerne i ind- og udland.
Graphic House har grundlæggende haft ansvaret for den grafiske opsætning samt produktionen af kataloget. Et katalog som vi er ret stolte af.
Det tætte samarbejde
TermaTech og Graphic House kører et godt og tæt samarbejde på tværs af alle løsninger. Der bliver udarbejdet kampagneplaner i samarbejde med TermaTech, så vi kan opretholde det gode indhold sammen.
Udviklingen af deres hjemmeside foregik med gode og hyppige dialoger, så deadlines og opgaver blev kommunikeret korrekt. Det er afgørende, at opgaverne bliver koordineret, så vi kunne få den bedste succes.
Det er en rejse, der bliver ved med at udvikle sig.