For at lykkedes med sin annoncering er det vigtigt at have det rigtige setup

Paid Social

Grundet enorm konkurrence og ændringer i algoritmen kommer virksomheder ikke sovende til succes på sociale medier, og det bliver stigende grad sværere at slå i gennem og nå langt ud med organisk indhold. Derfor er der også en stigende interesse for annoncering på sociale medier.

Hvad er annoncering på sociale medier?

Kort fortalt er en annonce på sociale medier betalt indhold. Alt afhængigt af hvilket socialt medie der er tale om, findes der forskellige annoncetyper. Det kan være du ønsker flere følgere, flere interaktioner, drive trafik ind på din hjemmeside eller bare vil have så mange som muligt til at blive eksponeret for dit indhold. Der er en lang række muligheder.

Derudover kan du med betalt indhold også målrette dit indhold til specifikke målgrupper baseret på demografi og interesser, hvilket ikke er muligt med organisk indhold.

Det rigtige setup

For at lykkes med sin annoncering er det dog meget vigtigt at have det rigtige setup. Det indebærer at vælge de rigtige platforme, målgrupper, formater og ikke mindst at udarbejde det gode content. Konkurrencen på Paid Social bliver også stadigt større, og det er derfor helt afgørende med fængende content, der fortæller de rigtige budskaber til netop din målgruppe.
Derfor tilbyder vi hos Graphic House også udarbejdelse af indholdet til dine annoncer.

Vi hjælper dig med:

Opsætning af annoncer med relevant målsætning og målgruppe

Løbende opfølgning og tilretning af aktive annoncer

Udarbejdelsen af indholdet, herunder tekstforfatning. grafisk arbejde, billeder og videoproduktion

Rapportering vedrørende resultater, udvikling og brug af annoncekroner

Hos Graphic House får du en samarbejdspartner, der kan klare hele pakken, og som vil gøre alt det, vi kan for at få det maksimale ud af dine annoncekroner.