Vi er eksperter indenfor søgemaskineoptimering

Søgeordsanalyser

Når der arbejdes med søgemaskineoptimering, skal der laves søgeordsanalyser af de ord, som dine kunder vil anvende, når de skal finde dit produkt eller ydelse. Denne analyse er fundamentet til at få et godt organisk søgeresultat på Google. Ved en søgeordsanalyse undersøger vi søgevolumen og konkurrencen på hver af de søgeord, som kan være relevante.

Hvordan vælger man søgeordene?

Når de perfekte søgeord skal findes, undersøges efterspørgslen på det enkelte ord. Hvis efterspørgslen er for lav, bør du nok ikke lægge din tid på dette søgeord. Men har ordet modsat en for høj efterspørgsel, betyder det også, at konkurrencen er stor. Derfor anbefaler vi altid, at du vælger flere søgeord, som du kan anvende på tværs af teksterne på din hjemmeside.

Et ord har stort potentiale

Valget af dine søgeord er helt essentielt for at være synlig i søgeresultaterne. Derfor er kunsten at vælge de helt rigtige søgeord. Ved at foretage søgeordsanalyser kan du finde dine søgeord, som du efterfølgende kan implementere i dine tekster på din hjemmeside.

Dog skal du have stor fokus på ikke at bruge de forkerte søgeord. Det gælder om at bruge de mest rigtige og nytte søgeord, så du ikke får besøgende til din side som ønskede et andet produkt. Du vil nemlig opleve, at de straks vil forlade din hjemmeside, hvilket giver dem et dårligt førstehåndsindtryk. Bruger du de rigtige søgeord, så vil du opnå stor succes.

Kend kundens søgehensigt

Brugernes søgehensigt er meget relevant, når det gælder arbejdet med SEO. Når der bliver foretaget en søgning, gætter Google på, hvad deres hensigt med søgningen er. Hvis du søger på et produktnavn i Google, er din hensigt med søgningen at finde hjemmesider, som tilbyder dig dette produkt. Men drejer du søgningen blot lidt, kan du risikere at Google vurderer, at du vil se artikler eller andet om produktet. Derfor bør du eksempelvis ikke anvende spørgsmål som dine søgeord.

Søgeordsanalyse til Linkbuilding

Efter valget af dine søgeord skal teksterne til din hjemmeside skrives. Når du skriver teksterne, skal du have for øje ikke at misbruge ordene for meget, da Google hurtigt spotter det. Hvis det er tilfældet, vil du opleve en modsat effekt af dine tekster. Men denne analyse kan også bruges til meget andet. Du vil få den perfekte ankertekst, som du kan anvende til din linkbuilding. Med linkbuilding kan du øge din trafik til din hjemmeside, men også forbedre din placering på Google, så du ligger højere end konkurrenterne.

Hvilken type hjemmeside skal der laves SEO på?

Hvilken type hjemmeside drejer det sig om?

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Last Page

Hvad er formålet med SEO indsatsen?

Vælg herunder..

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Last Page

Arbejder du med SEO på nuværende tidspunkt?

Vælg om du aktivt har arbejdet med SEO.

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Last Page

Har du allerede søgeord i top 3 i dag?

Vælg herunder..

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Last Page

Angiv dit forventede månedlige forbrug

Angiv dit forventede forbrug til SEO samt køb af links m.m.

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Last Page

Hvornår ønsker du opstart af SEO indsatsen?

Vælg hvornår du ønsker opstart af SEO arbejdet.

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Last Page

Udfyld formularen og få til sendt dit personlige prisestimat inden for 24 timer*

*Bemærk, at de 24 timer gælder på hverdage. Forespørgsler modtaget i weekender eller på helligdage behandles den følgende hverdag.

Hvad er formålet med din nye webshop?

Vælg herunder..

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Last Page

Hvor mange produkter skal på webshoppen?

Hvor mange produkter forventer du at have på din webshop?

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Last Page

Skal din webshop have specielle funktioner?

Det kunne eksempelvis være B2B log-in system eller abonnementsbetalinger m.m.

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Last Page

Skal webshoppen være på flere sprog?

Vælg herunder..

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Last Page

Hvor klar er du med materiale?

Hvor klar er du med materiale til webshoppen som produktlister, tekster, billeder m.m.?

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Last Page

Hvornår skal din webshop være færdig?

Har du en deadline?

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Last Page

Udfyld formularen og få til sendt dit personlige prisestimat inden for 24 timer*

*Bemærk, at de 24 timer gælder på hverdage. Forespørgsler modtaget i weekender eller på helligdage behandles den følgende hverdag.

Hvilken type virksomhed er I?

Vælg herunder..

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Næste
8
Last Page

Hvor stor er virksomheden?

Vælg herunder..

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Næste
8
Last Page

Ønsker I hjælp til organiske opslag på sociale medier?

Vi kan hjælpe med alt fra content og grafik til planlægning og udgivelse på Facebook, Instagram og LinkedIn

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Næste
8
Last Page

Ønsker I hjælp til annoncering på sociale medier?

Vælg herunder..

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Næste
8
Last Page

Ønsker I hjælp til nyhedsbreve?

Vi hjælper med tekst, opsætning, grafik og udsendelse..

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Næste
8
Last Page

Ønsker I hjælp til tekstforfatning, blogindlæg eller andet content?

Vi kan hjælpe med at lave content der både tiltrækker og fastholder dine kunder..

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Næste
8
Last Page

Hvornår ønsker I opstart?

Vælg herunder..

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Næste
8
Last Page

Udfyld formularen og få til sendt dit personlige prisestimat inden for 24 timer*

*Bemærk, at de 24 timer gælder på hverdage. Forespørgsler modtaget i weekender eller på helligdage behandles den følgende hverdag.

Hvilken type virksomhed er I?

Hvilken type hjemmeside drejer det sig om?

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Last Page

Hvor mange medarbejdere har I?

Vælg herunder..

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Last Page

Ønsker I hjælp til nyt logo?

Vælg herunder..

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Last Page

Ønsker I hjælp til grafisk opsætning?

Det kunne være visitkort, løsblade, brochure eller lignende..

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Last Page

Ønsker I hjælp til billedbehandling?

Vi kan hjælpe med retouch og optimering, fritlægninger, billeder til webshops m.m.

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Last Page

Er der andet, I ønsker hjælp til?

Vi kan hjælpe med alt grafisk lige fra stregtegninger til vektorgrafik. Har du specifikke behov, så skriv det her.

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Last Page

Udfyld formularen og få til sendt dit personlige prisestimat inden for 24 timer*

*Bemærk, at de 24 timer gælder på hverdage. Forespørgsler modtaget i weekender eller på helligdage behandles den følgende hverdag.

Hvad er formålet med din nye hjemmeside?

Vælg herunder..

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Last Page

Hvor mange undersider skal på hjemmesiden?

Det er sider som "Kontakt", "Om os" osv..

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Last Page

Skal din hjemmeside have specifikke funktioner?

Kalender, log-in system, bookingsystem m.m.

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Last Page

Skal din hjemmeside være på flere sprog?

Vælg herunder..

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Last Page

Har du specifikke designidéer til din hjemmeside?

Vælg herunder..

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Last Page

Hvornår skal din hjemmeside være færdig?

Har du en deadline?

1
Næste
2
Næste
3
Næste
4
Næste
5
Næste
6
Næste
7
Last Page

Udfyld formularen og få til sendt dit personlige prisestimat inden for 24 timer*

*Bemærk, at de 24 timer gælder på hverdage. Forespørgsler modtaget i weekender eller på helligdage behandles den følgende hverdag.