Forbedring af online tilstedeværelse

Byg & Nyt

Byg & Nyt er en byggeudstilling ved Herning, der har samlet drømmehuse fra 9 forskellige byggefirmaer. Her har besøgende mulighed for at gå en tur i udstillingshusene for at blive inspireret og snakke med kompetente rådgivere fra hvert byggefirma.

Kunde
Byg & Nyt
Vores arbejde

Problem

Byg & Nyt var en helt ny og ukendt byggeudstilling, der havde brug for at skabe øget kendskab til deres udstilling. De ville synliggøre deres byggeudstilling og tiltrække potentielle besøgende til byggeudstillingen.

Derfor ønskede de hjælp til både online og offline markedsføring. 

Plan

Med udgangspunkt i ønsket om øget kendskab, stod det meget klart for os, at vi skulle have udviklet en hjemmeside til Byg & Nyt. Her var det vigtigt at skabe en identitet for byggeudstillingen, der samlede de 9 byggefirmaer under ét tag. Derudover ville vi også arbejde fokuseret på SEO, som et stærkt redskab mod at øge kendskabet til udstillingen.

Yderligere så vi et potentiale i at øge synligheden via sociale medier. Her ønskede vi at lave kvalitetsindhold, der skulle inspirere målgruppen og gøre dem nysgerrige på at besøge udstillingen.

Resultat

Byg & Nyt har oplevet en stigning i antallet af henvendelser og en større synlighed på markedet. Deres nye hjemmeside har gjort det lettere for potentielle kunder at finde og kontakte virksomheden, og deres stærke tilstedeværelse på sociale medier har øget deres følgerskare og engagement. Den grafiske profil har givet virksomheden et professionelt og moderne udtryk, der afspejler deres høje kvalitet og håndværk.

Skal vi hjælpe dig med din markedsføring?

Start din rejse med os allerede nu. Tag kontakt til os.

Opsætning af katalog

Udover den online markedsføring har vi også udarbejdet Byg & Nyt’s katalog. Kataloget er en samling af trends, nyheder, inspiration og informationer fra deres udstillere og samarbejdspartnere. Her har vores grafikere stået for det visuelle udtryk samt opsætning af hele magasinet, ligesom vi har bidraget til indholdet med tekstforfatning af artikler. Kataloget havde til formål at være både inspirerende og informativt, og så skulle det udgives både online og på tryk.

Stærk tilstedeværelse på sociale medier

Byg & Nyt har med vores hjælp opnået større synlighed og tilstedeværelse på de sociale medier. Gennem målrettede annoncer og kvalitetsindhold har vi bidraget til at øge antallet af følgere og opbygge en loyal kundebase. Ved at lave en grundig analyse af målgruppen og deres adfærd på de forskellige platforme, kunne vi målrette annonceringen og sørge for at nå ud til potentielle kunder på de rigtige tidspunkter og med de rette budskaber.